Povraćaj sredstava vrši se isključivo korišćenjem dinacard, Visa, EC/MC i Maestro/IPS Paiment platnih sistema. Povraćaj sredstava se ne vrši na bilo koji drugi način (gotovinom ili na neki drugi način) osim na račun platne kartice otkazivanjem originalne transakcije ili na račun sa kojeg je izvršena IPS uplata. Ako je račun kartice zatvoren ili je tekući račun sa kojeg je izvršena uplata IPS-a zatvoren, kupac mora u zahtevu da navede broj računa na koji želi da izvrši povraćaj sredstava.
Kupac treba da kontaktira Kancelariju za platne operacije Institucije putem e-maila sa temom: “Poništavanje transakcije” na sledeću adresu: ecommerce@altapay.rs, koja treba da sadrži sledeće obavezne stavke:
- Opis razloga za refundaciju ili poništavanje transakcije:
- Datum/vreme transakcije
- Iznos transakcije
- Iznos transakcije za poništavanje (ako je deo transakcije)
- Podaci o transakciji:
- Broj narudžbine
- Kod autorizacije (platna kartica) / End to End referenca transakcije (IPS)
- Status transakcije
- Kod statusa transakcije
- Broj transakcije
- Referentni ID transakcije
- Ime kompanije na kojoj je izvršena transakcija
- Dostupne informacije o klijentu (ime i prezime)
- Pečat i potpis odgovorne osobe kompanije Simulator letenja #1
Broj računa/kartice na koji se refundacija vrši (u slučaju da je inicijalno korišćen račun/kartica zatvoren/a u međuvremenu)
Primljeni zahtev za refundaciju ili poništavanje transakcije Kancelarija za platne operacije Institucije prosleđuje banci koja prima platne kartice i IPS uplate (banci akceptanta) na propisan i dogovoren način za poništavanje.