USLOVI KORIŠĆENJA VEB-SAJTA

Pažnja: upotrebom ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu “uslovi”) i slažete se da ste obavezni da ih poštujete, kao i sve druge primenljive zakone i propise. Ukoliko ne prihvatate ove uslove, nemojte koristiti ovaj internet sajt.
DENIS SIMONOV PR BEOGRAD može izmeniti ove Uslove u bilo kom trenutku izmenama u ovom tekstu. Trebalo bi da posetite ovu stranicu s vremena na vreme i proverite ažurne Uslove, jer ste njima zakonski vezani. Pojedine odredbe ovih Uslova mogu biti nadjačane eksplicitnim zakonskim aktima ili saopštenjima istaknutim na drugim stranicama ovog sajta.

Osnovne informacije o kompaniji

DENIS SIMONOV PR BEOGRAD
Poslovno sedište: Bulevar Heroja Sa Košara 2В, Beograd (NOVI BEOGRAD), NOVI BEOGRAD, Srbija
Broj i naziv pošte pošte: 11000 Beograd
Registarski/Matični broj: 67717481
PIB dodeljen od Poreske Uprave RS:114615405
sim@flyone.rs
Tel +381 11 418 2168
Web stranica: http://www.flyone.rs

Cena proizvoda
DENIS SIMONOV PR BEOGRAD je platilac PDV-a, PDV je uključen u cenu.

O isporuci
Elektronički računi šalju se u roku od 1-2 minute nakon kupnje na adresu e-pošte koju navedete prilikom popunjavanja obrasca za narudžbu.

Pravila za žalbe
Kupci mogu podneti žalbe putem:
Emaila: sim@flyone.rs
Telefona: +381 11 418 2168
Lično: Posetite nas na adresi Bulevar Heroja Sa Košara 2В, Beograd (NOVI BEOGRAD), NOVI BEOGRAD, Srbija.
Molimo da dostavite sledeće informacije kako bismo obradili vašu žalbu:
  • Puno ime i kontakt informacije.
  • Opis problema, uključujući datume i relevantne referentne brojeve (npr. brojevi rezervacije ili kodovi sertifikata).
  • Dokazi, ako su dostupni (npr. fotografije, računi, emailovi).

Izjava o konverziji
Sva plaćanja će biti izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – srpski dinar (RSD). Informativni prikaz cena u drugim valutama zasniva se na srednjem kursu Narodne banke Srbije. Iznos koji se naplaćuje na vašoj platnoj kartici ili računu biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu valutu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nam nije poznat u trenutku transakcije. Kao rezultat ove konverzije, postoji mogućnost manje razlike u odnosu na originalnu cenu prikazanu na našem sajtu. Hvala na razumevanju.

Reklamacija ili otkazivanje porudžbine
U slučaju reklamacije ili otkazivanja porudžbine, korisnik nas može kontaktirati na adresu Bulevar Heroja Sa Košara 2В, Beograd (NOVI BEOGRAD), NOVI BEOGRAD, Srbija, putem telefona +381 11 418 2168 ili putem e-maila sim@flyone.rs.

Zaštita privatnosti korisnika
U ime DENIS SIMONOV PR BEOGRAD obavezujemo se da štitimo privatnost svih naših korisnika. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima i podatke potrebne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim praksama, kako bismo pružili kvalitetnu uslugu. Korisnicima omogućavamo da odluče da li žele da budu uklonjeni sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni DENIS SIMONOV PR BEOGRAD odgovorni su za poštovanje principa zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakcijama
Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenom (kriptovanom) obliku korišćenjem SSL protokola i PKI sistema, kao najmodernije kriptografske tehnologije. Kompletan proces naplate se obavlja na veb-sajtovima Institucije. U bilo kom trenutku podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava
U slučaju da je potrebno izvršiti povraćaj naplaćenih sredstava na platnu karticu Kupca, bilo delimično ili u celosti, bez obzira na razlog povraćaja/metod plaćanja (SMS poruka, potvrđene DMS transakcije)/vreme kada su sredstva naplaćena (tokom istog ili nakon završetka radnog dana), Korisnik će povraćaj sredstava izvršiti isključivo putem DINACARD, VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja/IPS plaćanja. Povraćaj se ne vrši na bilo koji drugi način (u gotovini ili slično), već na račun platne kartice poništavanjem originalne transakcije ili na račun sa kojeg je izvršeno IPS plaćanje. Ukoliko je račun kartice zatvoren ili je tekući račun sa kojeg je izvršeno IPS plaćanje zatvoren, Kupac je dužan da u zahtevu navede broj računa na koji želi povraćaj sredstava.
Kupac treba da kontaktira Kancelariju za platne operacije Institucije putem e-maila sa temom: “Poništavanje transakcije” na sledeću adresu: ecommerce@altapay.rs, koja treba da sadrži sledeće obavezne stavke:
  • Opis razloga za povraćaj ili poništavanje transakcije
  • Datum/vreme transakcije
  • Iznos transakcije
  • Iznos transakcije za poništavanje (ako je deo transakcije)
  • Podaci o transakciji:
  • Broj narudžbine
  • Kod autorizacije (platna kartica) / End to End referenca transakcije (IPS)
  • Status transakcije
  • Kod statusa transakcije
  • Broj transakcije
  • Referentni ID transakcije
  • Naziv EPOS-a Korisnika na kojem je transakcija izvršena
  • Dostupni podaci o kupcu (ime i prezime)
  • Pečat i potpis odgovorne osobe Korisnika
  • Broj računa/kartice na koji se vrši povraćaj sredstava (u slučaju da je inicijalno korišćen račun/kartica zatvoren/a u međuvremenu)
Primljeni zahtev za povraćaj ili poništavanje transakcije Kancelarija za platne operacije Institucije prosleđuje banci koja prima platne kartice i IPS uplate (banci akceptanta) na propisan i dogovoren način za poništavanje.